Nápravy

Na naší nové, poloautomatizované, lince jsme schopni vyrobit veškeré typy železničních náprav:

  • Lokomotivní
  • Tramvajové
  • Metro
  • Osobní hnací
  • Osobní hnané
  • Nákladní

Jsme schopni dodat také nápravy duté a válečkované, jelikož disponujeme vlastním moderním zařízením určeným pro pevnostní válečkování náprav. Nápravy jsou obráběny na nejmodernějších strojích splňujících náročné požadavky na geometrickou přesnost obráběných dílů. Veškeré vyrobené nápravy jsou zkontrolovány automatickým ultrazvukovým zařízením a podléhají magnetické kontrole prováděné na nejmodernějším dostupném zařízení. Díky tomu garantujeme vysokou kvalitu našich výrobků, které vyrábíme dle vlastní výkresové dokumentace nebo dle dokumentace zákazníka.

Jako vstup pro naši linku využíváme pouze osvědčené a dlouholeté výrobce výkovků, kteří disponují certifikáty Českých drah nebo Deutsche Bahn. Nápravy dodáváme v jakémkoli množství ze standardních materiálů dle normy EN 13261, AAR M-101 nebo ze starších typů používaných v České republice, např. dle normy HŽ 420273.

Nejvyšší kvalitu garantujeme zavedeným systémem managementu jakosti i úspěšně absolvovaným zákaznickým auditem Českých a Slovenských drah a TSI certifikací.

Nápravy

Typy dle užití:
tramvajové, vozové, pro hnací vozy (EMU, DMU), lokomotivní

Typy dle provedení:
dvousedlové, vícesedlové (se sedly pro brzdové kotouče a převodovky), přírubové, závitové, s ozubením, válečkované

Rozměry:
délka nápravy od 1 400 do 2600 mm, šířka sedla od 100 mm do 280 mm

Materiály:
EA1N, EA4T, OS L, 11558, 15230, AISI 5150, 30NiCrMoV12, 34CrNiMo6, 34CrNiMo16, a jiné dle přání zákazníka

Normy:
EN 13261+A1, HŽ 420273, UNI, UIC 811-1, AAR M-101

Konzervace:
olej (Safe Coat), vosk (Tectyl), základní nebo více vrstvý nátěr (nástřik)

Balení:
na paletách, zabalené v pěnové fólii typu Mirelon a v lamelovém obalovém materiálu Lamiflex nebo obdobném